Διατροφική αντιμετώπιση του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου

Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου αποτελεί μία διαταραχή που χαρακτηρίζεται από διάφορα συμπτώματα όπως διάρροια και δυσκοιλιότητα.
Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου αποτελεί μία διαταραχή που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα όπως κοιλιακός πόνοςμεταβολές στην κινητικότητα του εντέρουαυξημένη παραγωγή αερίωνδιάρροια και δυσκοιλιότητα. Οι αιτίες που οδηγούν στην εμφάνισή του δεν είναι πλήρως κατανοητές, αλλά αρκετές φορές γίνεται εμφανές ύστερα από κάποια λοίμωξη του εντέρου. Επίσης, μπορεί να οφείλεται και σε άλλα ερεθίσματα, όπως στρες ή ορμόνες (π.χ. ορμόνες του γυναικείου φύλου). Αποτελεί ένα σύνδρομο αρκετά συχνό και προσβάλλει το 9-23% του πληθυσμού παγκοσμίως, ως επί το πλείστον γυναίκες. Τις περισσότερες φορές κάνει την πρώτη του εμφάνιση κατά την εφηβεία ή την πρώιμη ενήλικη ζωή.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ


Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και όλοι μαζεύονται με τις οικογένειές τους για να γιορτάσουν. Πλούσια γεύματα, ποικίλα γλυκίσματα και άφθονο αλκοόλ απαρτίζουν τη διατροφή μας τις μέρες αυτές και σαμποτάρουν τις προσπάθειές μας να χάσουμε βάρος. Η αποχή από όλα αυτά θα αποτελούσε μία σωτήρια λύση για τη σιλουέτα μας, ωστόσο, αυτό σημαίνει και τον αποκλεισμό μας από κοινωνικά συμβάντα, πράγμα διόλου επιθυμητό. 

Ποιες είναι εκείνες οι λύσεις που θα μας βοηθήσουν να ελέγξουμε το βάρος μας καθ’ όλη την περίοδο των διακοπών, χωρίς να μας στερήσει τη χαρά που προσφέρει η κοινωνική συναναστροφή; 

Στη συνέχεια παρατίθενται κάποια απλά tips για να μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο του εαυτού μας και της διατροφή μας σε τραπέζια, γιορτές και όχι μόνο.