ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ

1.  Προσχεδιάστε τι θα φάτε. Προτιμήστε εστιατόρια με μεγάλη ποικιλία τροφίμων.

2. Διαβάστε το μενού και επιλέξτε προσεκτικά. Σε ορισμένα εστιατόρια έχουν ειδική κατηγορία για υγιεινά γεύματα και γεύματα διαίτης.

3. Όροι που δηλώνουν τρόφιμα υψηλά σε θερμίδες είναι: τηγανητό, παναρισμένο, τραγανό, κρεμώδες. Επιλέξτε αυτά τα τρόφιμα σπανιότερα και σε μικρές ποσότητες.

4. Παραγγείλτε την κανονική μερίδα, και όχι τη μεγάλη, όπου υπάρχει η επιλογή. Οι μεγάλες μερίδες πιθανό να είναι μεγαλύτερες από αυτές που χρειάζεστε. Επίσης, για ένα πιο ελαφρύ γεύμα μπορείτε να παραγγείλετε κάποιο από τα ορεκτικά αντί για κυρίως γεύμα.